Paparazzo.

Een eekhoorntje houdt zich schuil in de verfrissende schaduw van de bomen, maar laat zich verrassen door een indringer. De indringer heeft geen kwaad in de zin, hij wil het beestje alleen maar vangen in de lens van zijn camera. Maar eekhoorntjes hebben het doorgaans niet zo begrepen op paparazzi.

6 comments on “Paparazzo.

  1. Als fotograf kan je moeilijk een bordje vasthouden met de tekst “ik doe je niets, ik wil alleen een foto, das al”, want de diertjes kunnen niet lezen ๐Ÿ™‚
    ‘k heb al veel eekhoorntjes zien passeren in de blogs en fotoblogs, maar jouw foto spant de kroon. “schitterend beestje in een zalig mooi licht”, een ander woord heb ik er niet voor. Heel mooi ! (opmerking: ik reageer onder mijn facebook naam, onder mijn skynetblog naam kan ik niet reageren, dat wordt altijd geweigerd ?!, raar… )

Geef een reactie

