Toepasselijk.

21 juli vandaag, onze Belgische nationale feestdag. Ik was in mijn archief op zoek naar een toepasselijke foto. Iets van een militaire parade of zo. Maar ik vond niet meteen een foto van een militaire parade. Ik heb helemaal geen militaire foto’s. Ik heb wel een foto van een kanon. Op de achtergrond kan je zelfs een Belgische driekleur ontwaren. Dat lijkt me toepasselijk genoeg.
Deze foto is trouwens een voorproefje van meer foto’s die ik gisteren maakte tijdens een wandeling in de Westhoek. Misschien moet ik daar nog eens een wandelverslagje van maken ? Het moet intussen alweer een eeuwigheid geleden zijn dat ik dat nog eens deed.

7 Comments

  1. Een wandeling of een verslagje daarvan? 🙂
    Het is trouwens prachtig weer vandaag.. nog een traditie naar de vaantjes hè.. het hoort toch te plenzen bij jullie op 21 juli? 😉
    Groetjesss!

Geef een reactie

